آلیاژ قابلمه استیل آلمانی عرشیا در ساخت موشک کاربرد دارد

سرآشپزها سطوح پخت و پز از قابلمه استیل آلمانی عرشیا را دوست دارند زیرا می توانید به نتایج فوق العاده خوشمزه و کاراملی دست پیدا کنید، چه پیاز خرد شده یا سینه مرغ را کاراملی کنید.

ظروف استیل دوام بسیار خوبی را ارائه می دهد، می تواند گرمای بالا را تحمل کند و حفظ حرارت فوق العاده ای را ارائه می دهد. آن را در میان بسیاری از آشپزخانه ها مورد علاقه قرار می دهد.

اگرچه ظروف استیل ضد زنگ را می توان رسانا و توزیع کننده ضعیف گرما در نظر گرفت، محدوده ظروف استیل ما دارای یک پایه اتصال ضربه ای است که به توزیع گرما کمک می کند، بنابراین می توانید از بهترین نتایج ممکن لذت ببرید.

قابلمه

آیا فولاد ضد زنگ بدون پوشش است؟
همه فولادهای ضد زنگ بدون روکش نیستند. برخی از قابلمه استیل دارای پوشش نچسب هستند. با این حال، قابلمه استیل بدون روکش یک انتخاب محبوب در آشپزخانه های مختلف است.

همانطور که از نام آن پیداست، قابلمه استیل بدون روکش دقیقاً همین است – عاری از هرگونه پوشش. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ظروف بدون روکش از راهنمای اختصاصی ما بخوانید

ظروف استیل ما را بخرید
مانند هر نوع ظروف آشپزی، پخت و پز با فولاد ضد زنگ نیاز به روش ها و تکنیک های خاصی دارد. تکنیک های پخت مناسب می تواند از طول عمر ظروف استیل ضد زنگ شما محافظت کند و به شما کمک کند از قابلمه ها و تابه های خود حداکثر استفاده را ببرید.

چگونه با قابلمه استیل بپزیم
چه با یک قابلمه استیل، ماهیتابه یا ووک آشپزی می کنید، نکات آشپزی زیر را در نظر داشته باشید.  همیشه از قبل گرم کنید ماهیتابه خالی از فولاد ضد زنگ خود را روی شعله با حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید ظرف به مدت 2 تا 3 دقیقه گرم شود.