فروش شکلات کادویی در بازار کیش ممنوع شد

شکلات کادویی، به ویژه شکلات شیری، در درجه اول حاوی شکر است. بنابراین، متخصصان تغذیه آن را همتراز با هر دسر دیگری می دانند. بنابراین، صرف نظر از بارداری، باید از هنجار قندهای رایگان پیروی کنید – بیش از 10٪ از محتوای کالری روزانه.

در یک زن باردار، محتوای کالری رژیم غذایی از 2-3 سه ماهه افزایش می یابد، بنابراین او می تواند کمی بیشتر شکلات بخورد. اما اگر فعالیت کم است، زن در بخش‌ها شرکت نمی‌کند، شنا نمی‌کند و تمام روز را در خانه سپری می‌کند، نباید با شکلات گرفتار شوید.

هنجار قند برای هر فرد سالم و یک زن باردار یکسان است – تا 50 گرم در روز، چه چای شیرین، چه کیک یا شکلات. اما فراتر از این محدودیت ها اشکالی ندارد.

نکته اصلی این است که عشق به شکلات با پرخوری منظم به یک عادت تبدیل نمی شود – در این مورد، این می تواند منجر به افزایش وزن ناسالم و افزایش خطر ابتلا به دیابت شود.

شکلات

با این حال، شکلات را نباید کاملاً رد کرد. هر چه رژیم غذایی یک زن باردار متنوع تر باشد، احتمال حساسیت کودک به برخی غذاها کاهش می یابد. شکلات برای یک زن باردار به نوعی پیشگیری از آلرژی در جنین است.

گاهی اوقات محصولات کاکائو در دستور غذا با همتایان ارزان تر جایگزین می شوند. به عنوان مثال، به جای کاکائو رنده شده، از پودر مقرون به صرفه تری استفاده می شود. محصولات مختلفی هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت وجود دارد. برای انتخاب یک محصول با کیفیت، ترکیب را به دقت مطالعه کنید.

واقعیت این است که کره کاکائو – با ارزش ترین چیز در شکلات – را می توان با سایر چربی های گیاهی یا چربی های هیدرولیکی جایگزین کرد. آیا چربی های گیاهی وجود دارد؟ با چنین ترکیبی، بهتر است از خرید خودداری کنید.

دسر با مواد تاپینگ یا تاپینگ معمولا تا 6 ماه نگهداری می شود. اما ماندگاری شکلات تلخ کلاسیک با محتوای کاکائو 70 درصد و شما حداقل 2 سال است اگر دانه های کاکائو کیفیت خوبی داشته باشند.

اگر بسته بندی نشان دهنده ماندگاری طولانی تر باشد، مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان ها به دستور غذا وارد می شوند. مراقب باش.

اکنون که می دانید چگونه شکلات را انتخاب کنید، چقدر مفید است و چه مقدار شکلات می توانید در روز بخورید، آیا بیشتر آن را خریداری می کنید؟ به چه شکل آن را بیشتر دوست دارید: با قهوه صبح، در دسر یا با چای؟ در نظرات بگویید.