کاربرد تهویه کلاس در موشک های فضایی بسیار مورد توجه قرار گرفت

برای این تجزیه و تحلیل، ما یکی از جامع ترین مجموعه داده هایی را که تا به حال در سیستم تهویه کلاس مطبوع جمع آوری شده است، گردآوری کردیم. در حالی که اکثر تحلیل‌های قبلی تهویه مطبوع از داده‌های کل استفاده کرده‌اند.

مطالعه ما از داده‌های خرد در سطح خانوار، هم در مورد مصرف برق و هم در مورد مالکیت تهویه مطبوع استفاده می‌کند. این داده‌های غیرمعمول غنی به ما امکان می‌دهد تا اثرات را دقیقاً حتی با مشخصات بسیار انعطاف‌پذیر تخمین بزنیم و از تنوع مقطعی در بین خانواده‌ها برای شناسایی استفاده کنیم.

مصرف برق در روزهای گرم افزایش می یابد زیرا مردم تهویه مطبوع خود را بیشتر کار می کنند. این بخش به بررسی این حاشیه فشرده می پردازد و به طور تجربی رابطه بین دما و مصرف برق را توصیف می کند.

تهویه

ما مدل را با استفاده از داده‌های صورت‌حساب در سطح خانوار از جهان بیش از 25 میلیون مشتری مسکونی مکزیکی برآورد می‌کنیم. این تعداد زیاد خانوارها و تنوع زیربنایی غنی در دما به ما امکان می‌دهد یک مدل نیمه پارامتریک بسیار انعطاف‌پذیر را تخمین بزنیم که تفاوت‌های ثابت زمان را در بین خانوارها و روندهای کل جمعیت کنترل می‌کند.

مکزیک به دلیل آب و هوای متنوعش یک محیط ایده آل برای مطالعه تجربی تهویه مطبوع است. این کشور بیش از 2000 مایل طول دارد و مناطق پرجمعیت آن از سطح دریا تا ارتفاع 8000 فوتی و دارای مناطق آب و هوایی از گرم و مرطوب گرمسیری تا بیابان های خشک تا فلات های بلند است.
هر نوار نشان دهنده میانگین تعداد روزهای تجربه شده در هر سال در هر سطل دما است. به طور متوسط، خانوارها 80 روز در سال را تجربه می کنند که در آن میانگین دما بین آن استشباع تهویه مطبوع، این از نظر بزرگی مشابه تخمین‌های موجود برای ایالات متحده است.

در نتایج اضافی گزارش‌شده در اطلاعات پشتیبانی، متوجه می‌شویم که مقدار قابل توجهی از واکنش دما حتی در ایالت‌هایی با سطوح پایین تهویه مطبوع وجود دارد.

اشباع این احتمالاً نشان‌دهنده استفاده از فن‌ها و جایگزین‌های دیگر برای تهویه مطبوع است. بعلاوه، ما متوجه شدیم که عملکرد واکنش دما در حالت‌هایی با سطوح بالای تهویه مطبوع به طور قابل‌توجهی تندتر است