هر روز صبح برای رفع بیماری در مورد لیمو آگاهی خود را بالا ببرید

خوردن آب لیمو  لیمو ترش ورقه ای خشک  گرم در هر روز صبح گاهی اوقات می تواند به عنوان روشی مرسوم برای شروع روز در نظر گرفته شود و یک سوال رایج از مشتریان این است که آیا خوردن آب لیمو گرم در صبح برای شما مفید است؟ یا این همه تبلیغات است؟»

وقتی صحبت از میوه و سبزیجات به میان می‌آید، می‌توان به طور مرتب از لیمو غافل شد، اما این میوه تلخ و ترش با رنگ روشن، نیروگاه کوچکی است که مملو از الکترولیت‌های آبرسان و قلیایی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد معدنی کمیاب است.

خوردن  لیمو ترش توسرخ یک لیوان آب لیمو گرم هر روز صبح برای آبرسانی به بافت‌های بدن، افزایش انرژی، تحریک پاکسازی سموم، تقویت آنزیم‌های گوارشی و فعال کردن تمام سیستم‌های بدن، و همچنین بیداری و گرم کردن بدن شما عالی است. شما در یک صبح سرد بیدار هستید

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که هنگام نوشیدن آب لیمو گرم از دندان‌های خود محافظت کنید، لطفاً مطمئن شوید که بعد از آن دهان خود را با آب خالص بشویید و سپس صبحانه خود را قبل از مسواک زدن میل کنید یا فقط آن را از طریق نی بنوشید. این برای کمک به محافظت از مینای دندان شما، برای سلامت طولانی مدت دندان ها است!

در زیر چندلیمو ترش تلخ   نقطه وجود دارد که توضیح می دهد چگونه مصرف روزانه آب لیمو گرم می تواند به بهبود سلامت و تندرستی کلی شما کمک کند:

1. به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می کند: فلاونوئیدهای مرکبات و مقادیر بالای ویتامین C موجود در لیمو ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ هستند. بنابراین، نوشیدن آب لیمو گرم به عملکرد مطلوب ایمنی کمک می کند.

فلاونوئیدهای مرکبات نیز ضد دیابت و ضد سرطان هستند. فلاونوئیدهای موجود در لیمو به‌عنوان آنتی‌اکسیدان عمل می‌کنند که رادیکال‌های آزاد را از بدن حذف می‌کنند و همچنین مشخص شده است که از تکثیر سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کنند.

2. به هضم کمک می کند: اسید سیتریک موجود در آب لیمو با افزایش ترشح شیره معده، صفرا، دستگاه گوارش را تحریک می کند و همچنین به تحریک انقباض و آرامش دستگاه گوارش کمک می کند. این به حرکت و جذب غذا از طریق دستگاه گوارش کمک می کند و همچنین حرکات منظم روده را تقویت می کند.

اگر صبح ها  لیمو ترش رودان اشتها ندارید و خوردن صبحانه برایتان سخت است، سعی کنید 15 دقیقه قبل از غذا آب لیمو گرم بخورید تا به تحریک آب گوارشی و اشتها کمک کند.

3. به عملکرد کبد کمک می کند: اسید سیتریک و سایر آنتی اکسیدان های موجود در لیمو به کبد کمک می کند تا صفرا و آنزیم های بیشتری تولید کند که به تقویت عملکرد کبد و توانایی آن در پاکسازی سموم از بدن کمک می کند.

آب لیمو، اگرچه طعم اسیدی دارد، اما در واقع یک بار در بدن قلیایی می شود و این به حفظ سطح pH بدن و در یک محیط قلیایی تر کمک می کند، باز هم این امر با کاهش بروز بیماری ها و بیماری ها مرتبط است.

4. سلامت پوست را بهبود می بخشد: سطح بالای ویتامین C و فلاونوئید موجود در آب لیمو به لیموها خاصیت محافظتی پوست می بخشد. مصرف لیمو به بهبود جوانسازی پوست، خاصیت ارتجاعی و خواص محافظتی آن کمک می کند، به کاهش عفونت های پوستی کمک می کند، سم زدایی را در سراسر بدن ترویج می کند که از پوست سالم حمایت می کند و همچنین در برخی مطالعات با کاهش بوی بدن مرتبط است.

لیموی تازه مالیده شده روی پوست را می توان به عنوان اسکراب بدن برای کمک به از بین بردن سلول های مرده پوست و برای کمک به درمان شوره سر در پوست سر استفاده کرد.

  • منابع:
    1. Warm Lemon Water: Is it worth the hype?
  • تبلیغات: 
  1. محصولات چرم از پوست حیوانات تولید می شود؟
  2. شکر قهوه ای با این همه خواص چگونه تولید می شود؟
  3. روش های درست سرمایه گذاری که شما را ثروتمند می کند
  4. فردی که با یک سرنگ توانست در زیر آب به شنا بپردازد!