نوشیدن چای دبش خاکستری موجب عاشق شدن جوانی شد

چای ها در کیسه های چای، کیسه های چای یا به صورت برگ های شل بسته بندی می شوند. چای دبش خاکستری برگ‌گشاد که در قوطی‌های حلبی یا کیسه‌هایی فروخته می‌شوند.

به شما این امکان را می‌دهند که میزان مصرف چای را کنترل کنید، از مقدار بیشتری برای ایجاد طعم قوی‌تر یا کمتر برای لطافت بیشتر استفاده کنید. کیسه‌های چای و کیسه‌های چای مقدار استانداردی از برگ‌ها را برای طعم مطلوب نگه می‌دارند و قابل حمل هستند.

پنج عنصر برای تازه نگه داشتن چای وجود دارد: نور، گرما، رطوبت، بو و هوا. کیسه های چای باید در ظرف اصلی خود یا در یک سطل پلاستیکی در بسته قرار داده شوند. دمنوش های برگ دار باید در یک ظرف در بسته نگهداری شوند.

چای

تمام چای ها را در یک کمد تاریک در دمای اتاق ثابت قرار دهید. چای تمایل به جذب بوهای غذا و حتی سایر چای های با عطر قوی دارد، بنابراین آنها را جدا نگه دارید. انجماد و نگهداری در یخچال توصیه نمی شود زیرا رطوبت وارد شده می تواند چای را تخریب کند.

اگر چای باز نشود، حدود یک سال بعد از تاریخ «بهترین» باقی می ماند. پس از باز شدن، چای های بسته بندی شده و برگ های شل حدود یک سال ماندگاری دارند.

با این حال، برخی از چای‌های سیاه و اولانگ می‌توانند تا دو سال دوام داشته باشند و چای‌های لطیف‌تر ممکن است تنها ۶ ماه دوام داشته باشند. طعم بهترین راهنمای شما برای تعیین مدت زمان نگهداری چای در کمد است.

از خرید چای های بطری گران قیمت یا چای از مغازه هایی که حاوی شیرین کننده های اضافه شده هستند خودداری کنید. برای بهره مندی از حداکثر فواید نوشیدن چای، چای خود را در خانه دم کنید. می‌توانید آن را گرم سرو کنید یا در ماه‌های گرم، یک پارچ چای سرد خانگی درست کنید.