نخود سبز زشک موجب شادابی پوست می شود

چگونه به نخود سبز زشک نزدیک شویم بدون اینکه به طور کلی به Fabaceae اشاره کنیم، خانواده ای وسیع که میوه آن غلاف است. نابالغ، دومی را می توان به طور کامل خورد، مانند نخود برفی.

وقتی رسید، دانه های موجود در آن هستند که به صورت تازه یا خشک قدردانی می شوند: اینها نخود فرنگی هستند. علاقه غذایی بذر گیاهان عالی از انسان دور نمانده است و برای اطمینان از بقای خود مجبور به چیدن و سپس کشت می شود.

او خیلی سریع متوجه شد که اگر آنها اندام ذخیره ای هستند که می توانند چند روز یا چندین سال پس از رسیدنشان زندگی کنند، احتمالاً به این دلیل است که آنها حاوی منابع عظیمی هستند که از پوشش خود محافظت می کنند (پوشش بیرونی).

این دانه ها از نظر آب فقیر، ذخیره و حمل و نقل آسان برای مردم عشایری هستند، دانه ها پروتئین، کربوهیدرات و گاهی اوقات ذخایر چربی واقعی هستند.

Green peas

Fabaceae که مدت ها به عنوان “گوشت فقرا” شناخته می شد، منابع پروتئینی لازم برای یک رژیم غذایی متعادل را برای قرن ها فراهم کرده است.

با افزایش “ثروت”، آنها به نفع رژیم گوشتی از بین رفتند. در فرانسه، ما در حال حاضر پنج برابر کمتر از سال 1880 تولید می کنیم.نخود بومی حوزه مدیترانه، دره نیل و مناطق کوهستانی آسیا است.

باستان شناسان حتی بقایایی را در اجاق های مربوط به عصر برنز کشف کرده اند. در قرون وسطی در فرانسه ظاهر شد. نخودها در آنجا نابالغ برداشت می‌شوند، بنابراین نخودها، از زمان فیلیپ لو بل، لذت سفره‌های سلطنتی و همچنین در سفره‌های مردم بوده‌اند.

پس از آن، نخودها یک ثروت واقعی هزینه کردند. اشراف و خانواده های ثروتمند آن زمان مبالغ هنگفتی را برای پذیرایی از آنها سر سفره خود صرف می کردند و حاضر بودند حتی بیشتر خرج کنند تا اولین کسانی باشند که آنها را به مهمانان خود عرضه می کردند.

امروزه کمتر از آنچه بود مصرف می شود، اما برخلاف بسیاری از سبزیجات دیگر، هرگز به عنوان یک “سبزیجات فراموش شده” در نظر گرفته نشده است.