میزان صادرات پرتقال خونی و تامسون مازندران

پرتقال های خونی و تامسون با توجه به میزان تولید بالا به همراه کیفیت درجه یک در مازندران، برای صادرات به کشورهای مختلف، ارزش سرمایه گذاری قابل توجهی را دارد.
در حوزه صادرات این امکان وجود دارد که انواع محصولات کشاورزی را انتخاب نمود و با توجه به جایگاه ایران و دارا بودن آب و هوای مناسب برای پرورش انواع میوه، سبزیجات، مرکبات و …. وجود دارد که می توان عرصه های تجاری و پرسودی را ایجاد نمود.
مازندران به عنوان یکی از این موقعیت های مکانی شناخته شده است که این امکان را فراهم می آورد که بتوان به برداشت حداکثری انواع مرکبات از جمله پرتقال هایی از گونه های مختلف اقدام نمود و در نتیجه آن نیز بتوان ضمن سورت و بسته بندی آن ها، به بهترین شکل ممکن اقدام به ایجاد عرصه های صادراتی نمود.
پرتقال های برداشت شده در مازندران و دیگر شهرهای شمالی، دارای گونه هایی همچون تامسون، خونی و … هستند که تمامی آن ها برای صادرات می توانند قابل انتخاب باشند که برای خرید عمده نیز راهکارهای ویژه ای ارائه نموده ایم.

پرتقال خونی

پرتقال خونی تاراکو

تاراکو از دیگر نمونه پرتقال های خونی قابل معرفی برای ورود به بازار های خارجی می باشد و همین تنوع پرتقال ها که برروی کیفیت، طعم و ظاهر و همچنین قیمت های آن ها نیز تاثیر می گذارد از مهم ترین عوامل رونق بخشی به بازار تجاری این محصول شده است تا بتوان سودآوری های قابل توجهی را از آن برداشت نمود.
منبع: مرکبات ایران