مرکز فروش پرتقال تامسون ساری

پرتقال تامسون ساری یکی از پرتقال های درجه یک و با کیفیت می باشد که در مرکز فروش اینترنتی مرکبات ایران با شرایط خوب و عالی به فروش میرسد.
پرتقال تامسون ساری نسبتاً بزرگ است و گاهی سه عدد پرتقال تامسون به یک کیلوگرم می رسد البته نباید از طعم دلپذیر و شیرین این مرکبات غافل بود. ویژگی های پرتقال خوب پرتقال هایی که از نظر ظاهری طبیعی هستند و دارای رنگ معمولی هستند مطمئنا از کیفیت بالایی بر خوردارند.
ولی بعضی از پرتقال ها دارای رنگ نارنجی یا قرمز هستند که اینها برای خرید مناسب نیستند و در تهیه آن از رنگ استفاده شده است.
پرتقال تامسون

خواص پرتقال تامسون

پرتقال تامسون دارای ویتامین ث فراوانی است و افراد روزانه با مصرف یک عدد پرتقال تامسون می‌توانند ویتامین ث بدن خود را تامین کند وجود فیبر زیاد در این میوه به سرعت بخشیدن دفع به بدن کمک می کند و این امر از سرطان روده بزرگ جلوگیری می‌کند. پرتقال تامسون بدن افراد را در مقابل امراض و بیماری های عفونی حفاظت می کند و سموم را از بدن دفع می کند.
همه اینها در پرتقال تامسون تازه شمال یافت می شود و ما این امکان را برای شما فراهم آوردیم که بتوانید بی واسطه انواع پرتقال تامسون شمال را در مرکز فروش اینترنتی مرکبات ایران خریداری و تهیه کنید.
منبع: مرکبات ایران