مردی که با خوردن پرتقال به یک آدم وحشی تبدیل شد

طبق اخبار گفته شده در یکی از مناطق دور افتاده مردی با خوردن پرتقال تبدیل به آدم وحشی می شود تمامی اهالی آن منطقه را مورد اذیت و آزار خود قرار می دهد. آنها می گویند این پرتقال ممکن است سمی باشد که از او همچین رفتاری سر می زند و گرنه ما هم از آن پرتقالها می خوریم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه شوید.

پرتقال میوه است که اکثرا در فصل سرد سال محصول می دهد و درختان ان معمولا بزرگ هستند مگر آنکه نوعی خاص از این میوه باشند. اکثر آنها پوسته بیرونی زرد رنگی دارند و گاها گوشته ای با رنگها متفاوت که هرکدام دارای طعم و مزه خاص خودش می باشد. پرتقال خونی یکی از مرکباتی است که اکثرا دارای طعم ترشی می باشد و مانند اسمش درون آن به رنگ قرمز است. فروش پرتقال خونی در بازار میوه و تره بار صورت می گیرد و بسیار پرطرفدار است.

تامسون نوعی دیگر از پرتقال است که اکثرا در شمال کشور کاشت و برداشت می شد. که سایز آن نسبت به دیگر پرتقالها تقریبا درشت تر است و مزه شیرینی دارد. یکی از حساس ترین پرتقالها تامسون می باشد که باید به درستی پس از برداشت نگهداری شود. قیمت پرتقال تامسون بستگی دارد که برای کدام یک از شهرها باشد چون هرکدام دارای درجه بندی می باشند.