مردی با شیلنگ بنزین متری خانواده اش را از گرسنگی نجات داد

عملکرد شیلنگ بنزین متری وقتی شیلنگ های خوب خراب می شوند. افزودنی های سوخت تهاجمی و فناوری مواد سبک وزن جدید، عملکرد بازار شلنگ سوخت را به شدت تغییر می دهند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

بازار شلنگ سوخت عملکرد و مسابقه در آستانه بزرگترین تحول خود در 50 سال گذشته است.

از دهه 60، زمانی که شلنگ بافته شده از جنس هواپیما، هسته لاستیکی، بافته شده از فولاد ضد زنگ و اتصالات آلومینیومی قرمز و آبی آشنا شروع به جایگزینی شیلنگ لاستیکی سیاه و گیره‌های کرم درایو به عنوان شیلنگ سوخت عملکرد و مسابقه کردند.

شیلنگ

بازار شلنگ سوخت هات میله انتخابی نسبتاً پایدار بوده است. درست است که شیلنگ و اتصالات به تدریج تکامل یافته‌اند و سازندگان مختلف نوآوری‌های طراحی حیوانات خانگی خود را ارائه می‌کنند.

اما تا همین اواخر، ظاهر اولیه و عملکرد سیستم تقریباً یکسان باقی مانده است. و اکنون این به یک مشکل تبدیل شده است: مشابه مشکل خرابی بادامک مسطح HOT ROD که در چند سال پیش گزارش شده است.

طوفان کاملی از عوامل مختلف ترکیب شده است که تحت شرایط خاص ممکن است به طور جدی قابلیت اطمینان و ایمنی شلنگ های مبتنی بر لاستیکی را کاهش دهد. فرمولاسیون زمانی که در دوره های زمانی طولانی استفاده می شود.

شیلنگ پلی اتیلن کلردار (CPE) با بافته شده از فولاد ضد زنگ که در اوایل دهه 50 برای هواپیماهای نظامی ساخته شد، به گونه ای طراحی شد که به طور منطقی با طیف وسیعی از سیالات هواپیما سازگار باشد.

با اتصالاتی که می توان با استفاده از ابزارهای دستی ساده نصب کرد. نوادگان آن هنوز هم جریان اصلی بازار شلنگ‌های مسابقه‌ای امروزی را تشکیل می‌دهند، با تغییرات جزئی ترکیبات خاص سازنده (برای مثال Aeroquip ترکیب CPE خود را AQP می‌نامد).