ماست برای تخمیر شیر تا اصطلاح سمی اثر گذار است

ماست که سال ها در کافه تریاهای مدارس موجود است، در حال حاضر به عنوان یک میان وعده صرفاً انتخابی یا در اصطلاح رسمی غیرمتمرکز، یک “غذای بی اعتبار” در نظر گرفته می شود.
گزارش می گوید ماست یونانی کم چرب   اکثر ایالت ها در اندازه گیری دانش معلمان از “علم خواندن” شکست می خورند.

اما بر اساسماست کیسه ای ترش   پیشنهادی که اکنون به وزارت کشاورزی ارائه شده است، 4 اونس ماست 1 اونس از نیاز گوشت/گوشت جایگزین را برای برنامه ملی ناهار مدرسه و سایر وعده های غذایی حمایت شده توسط فدرال برآورده می کند.

این تغییر  ماست کفیر سفت به برنامه‌ریزان وعده‌های غذایی، جایگزین دیگری کم‌چرب برای غذاهای چرب می‌دهد که سال‌ها بر سینی‌های پلاستیکی کافه تریا تسلط داشتند و تأثیر جدیدی بر شیر تخمیر شده می‌دادند.

خوب، و برای شما خوب است
متخصصان تغذیه و حامیان سلامت کودکان، که ناهار مدرسه را به دلیل محتوای اغلب پرچرب و کالری بالا مورد حمله قرار می دهند، از این پیشنهاد استقبال می کنند.

ملودی ترسینگر  ماست کیسه ای صادراتی متخصص تغذیه در مرکز ملی پزشکی کودکان در اینجا، گفت که این معیار نشان می‌دهد که وعده‌های غذایی مدرسه «در نهایت به سمت بهتر شدن تغییر می‌کند».

به گفته او، ماست کم‌چرب «غذایی متراکم» است و می‌تواند برای کودکانی که مشکلات وزن و کلسترول دارند یا دچار عدم تحمل لاکتوز هستند، گزینه خوبی باشد.

و اگرچه USDA چنین ادعاهایی را به رسمیت نمی شناسد، طرفداران ماست به خود می بالند که کشت باکتری های زنده و فعال آن می تواند به هضم غذا، تقویت ایمنی و حتی جلوگیری از سرطان کمک کند.

تعجب آور نیست که تولیدکنندگان ماست از چشم انداز دستیابی به میلیون ها مصرف کننده جوان بالقوه ماست خوشحال هستند – 25 میلیون دانش آموز فقط در برنامه ناهار مدارس کشور.

آنا موسی در مورد قانون پیشنهادی احساس خوبی دارد. خانم موزس گفت: “ماست محصولی بسیار سالم است و بچه ها واقعا آن را دوست دارند.”

او سخنگوی شرکت Dannon، یک تولید کننده پیشرو ماست مستقر در Tarrytown، N.Y است.

تا زمانی که گاوها به خانه بیایند
از سال 1985 چندین بار، وزارت کشاورزی ایالات متحده پیشنهادهایی را برای ارتقاء وضعیت ماست در نظر گرفته است. اما هر کدام به دلیل سوالاتی در مورد هزینه، محتوای قند یا کمبود آهن آن رد شد.

اما اکنون، مقامات مطمئن هستند که مجبور نخواهند شد منتظر بمانند تا گاوها به خانه بیایند تا وضعیت گوشت جایگزین ماست را اعطا کنند – نامی که قبلاً در پنیر وجود دارد.

دستورالعمل‌های جدید USDA بر ارزش غذایی در وعده‌های غذایی مدرسه تأکید می‌کنند، به جای اینکه اقلام را در دسته‌های غذایی خاص مانند گوشت، لبنیات و موارد مشابه قرار دهند.

فیل شانهولتزر، سخنگوی وزارت کشاورزی آمریکا گفت: «ماست استانداردهای تغذیه ای را دارد و به مدارس انعطاف پذیری و گزینه های بیشتری می دهد.

  • منابع:
    1. The Other White Meat: Yogurt in the Lunchroom
  • تبلیغات: 
  1. کودکی ک توانست با این روش به راحتی از برج ایفل بالا برود!
  2. دوچرخه خود را به راحتی تبدیل به پورشه کنید
  3. شرکتهای ژاپن دچار ورشکستی بی سابقه در جهان شده اند!
  4. گل رز حدود 100 گونه درختچه چند ساله از خانواده گل سرخ