قیمت مناسب پرتقال بم

پرتقال بم از مرکبات مرغوب و باکیفیت کشور می باشد که در اواخر پاییز برداشت می شود و با قیمت مناسب عرضه می شود. آیا می دانید کدام ارقام مرکبات در شهر بم محصول مرغوب تری می دهند؟ کدام مرکبات در شهر بم تولید می شود؟

مرکبات از درختچه هایی است که تقریبا در اکثر نقاط کشور و در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری تولید می شود البته اگر در این مناطق شرایط خوب و رطوبت مناسب باشد و سرمای شدید به درختان آسیب نرساند.

شهر بم یکی از شهرهای جنوب شرقی کشور می باشد و دومین شهر بزرگ استان کرمان می باشد و محصولاتی مثل خرما، مرکبات و حنا از تولیدات مهم این منطقه می باشد.

مرکبات بم بسیار با کیفیت و عالی می باشد و در این منطقه ی گرمسیری بهترین ارقام مرکبات به بار می نشیند تا جاییکه شهر های اطراف نیز مرکبات خود را به جای پرتقال بمی می فروشند.

انواع مرکبات بم

آب و هوای بم شرایط مناسبی را برای چندین ارقام از مرکبات دارد مرکباتی مثل پرتقال، نارنگی، گریپ فروت و لیمو شیرین در این شهر محصول خوبی می دهد و بسیار مرغوب و درجه یک می باشد.

 

اواخر فصل پاییز فصل برداشت مرکبات در بم می باشد در این فصل می توانید فروشنده های پرتقال و مرکبات دیگر بمی را در جاده های بم به زاهدان ببینید که ارقام مختلف مرکبات بم را با قیمت مناسب عرضه می کنند.