قیمت فروش پرتقال خونی شمال

شمال ایران از جمله تولید کنندگان انواع پرتقال می باشد که بیشتر پرتقال تامسون یا نافی می باشد و همچنین پرتقال خونی نیز در این قسمت از کشور موجود می باشد که با قیمت مناسب در فصل برداشت آن له فروش می رسد.
یکی از انواع پرتقال نوع خونی آن می باشد که در قسمت های شمال و جنوب کشور قابل تامین می باشد و به سراسر کشور عرضه می گردد.
پرتقال از جمله میوه هایی است که مشتریان بسیار زیادی دارد که در فصل برداشت آن دغدغه بیشتر خریداران این محصول بر سر قیمت می باشد. قیمت پرتقال برای خریداران ممکن است به دلیل وجود واسطه ها و دلالان بالا باشد ولی بازار مرکبات ایران با توزیع قیمت های مناسب این محصول دست دلالان و واسطه ها را از این محصول کوتاه کرده و با قیمت های متعادل و متناسب به بازار ایران و جهان عرضه می دارد.
پرتقال خونی از محصولات مرکباتی است که ویژگی های منحصر بفردی دارد که دارای طعم ومزه متفاوتی نسبت به انواع دیگر آن دارد.این نوع پرتقال که به پرتقال تو سرخ نیز معروف است به دلیل سرخی درون آن خریداران زیادی را مجذوب خود کرده است. از این رو با رسیدن فصل برداشت آن که در اواخر پاییز صورت می گیرد خریداران از قبل از برداشت آن با هماهنگی های دقیق به خرید اینو نوع پرتقال خونی می پردازند و با توجه به قیمت مناسب آن در روز برداشت به خرید خود اقدام می کنند.
منبع: مرکبات ایران