قیمت عمده پرتقال شهسوار

مرغوب ترین انواع پرتقال شمال را با قیمت عمده ی بسیار پایین خریداری کنید. پرتقال شهسوار از پرتقال های باکیفیت شمال کشور می باشد. شهسوار از قطب های اصلی تولید پرتقال در کشور است.

 

پرتقال شهسواری از بهترین پرتقال های شمال کشور می باشد شهر شهسوار یا همان تنکابن به تولید پرتقال در کشور است تولید فراوان و مرغوب پرتغال در این شهر شد که تنکابن النقب پایتخت پرتغال کشور را بگیرد پارسی خیزی اراضی شهسوار می‌شود.

که پرتقال های آبدار و شیرین در باغات این شهرستان به بار آید در فصل برداشت پرتقال که از نیمه دوم مهر شروع میشود پرتقال با کیفیت و مرغوب به شهسوار با تناژ های بالا به صورت عمده خرید و فروش می‌شود این محصول با مقادیر بالا به تمام شهرهای کشور ارسال می شود به دلیل خواص و ویژگی های مثبت که پرتقال دارد روز به روز بر استفاده بیشتر آن تاکید می شود پرتقال دارای خواص درمانی و دارویی ویژه ای است.

خواص درمانی پرتقال

بیشترین خواص دارویی و درمانی پرتقال در ترکیبات شیمیایی خاصی است که در این میوه وجود دارد. مواد معدنی و ویتامین های فراوانی در این میوه است هر کدام برای درمان بیماری خاصی مناسب است.

مصرف پرتقال پخته سبب از بین بردن و کنترل کلسترول خون در بدن می‌شود. پرتقال از فیبر فراوان برخوردار است و همان‌طور که می‌دانید فیبر فراوان در ماده غذایی می‌تواند سبب سیری زودرس افراد شود و این عامل سبب می‌شود که پرتقال برای لاغری بسیار مناسب باشد.

این میوه مفید دارای ویتامین ث فراوانی است که سبب درمان بیماری‌های مثل سرماخوردگی می‌شود. بهترین میوه برای فصل سرد زمستان و پاییز، پرتقال است که از بیماری های آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.

یکی از درمان هایی که به یبوست جواب داده است مصرف پرتقال می باشد. فیبر زیادی که در این میوه وجود دارد سبب درمان این بیماری ما جمع مزمن میشود.