قیمت روز پرتقال بم کرمان

برای اطلاع از قیمت روز پرتقال بم کرمان به سایت های اینترنتی فروش مرکبات مراجعه کنید تا از آخرین قیمت های روز با خبر شوید. پرتقال بم از پرتقالهای خوشمزه و پرطرفدار بازار می باشد.
یکی از شهرهای قدیمی و کهنه استان کرمان می باشد وجود باغ های مرکبات فراوانی که در این شهر قرار دارد هوای گرم شهر بم را تبدیل به هوای معتدل کرده است در این شهر مرکباتی مثل لیمو، گریپ‌فروت و پرتقال کشت می شود. هرچند که زلزله ۱۰ سال قبل شهر کرمان صدماتی را به باغ های این شهر باغهای وسیعی در این شهر وجود دارد. در شهر های دیگر کرمان نیز انواع مرکبات تولید می شود ولی پرتقال بم از معروفیت خاصی برخوردار است پرتقال بم دارای خواص بیشماری می باشد.

خواص بی نظیر آب پرتقال

پرتقال از میوه هایی است که در تمام گروه‌های سنی محبوب می باشد. پرتقال سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از عارضه هایی مثل فشار خون و بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند.
آب پرتقال تازه هم مانند پرتقال خام دارای ارزش بالای تغذیه ای می باشد مصرف آب پرتقال می تواند فشار خون را تنظیم کند زیرا آب پرتقال دارای مقدار زیادی منیزیم است و برای کسانی که فشار بالا یا پایین دارند بسیار مناسب است.
مصرف مداوم آب پرتقال بدن را در مقابل انواع سرطان ها محافظت می کند البته وجود ویتامین ث برای از بین بردن رادیکال‌های آزاد سرطانی بسیار تاثیر گذار است.
اسید سیتریک موجود در آب پرتقال تاثیر فراوانی در جلوگیری از تجمع سنگهای کلیوی می شود. پس کسانیکه بیماری سنگ کلیه دارند باید بطور روزانه آب پرتقال تازه را میل کنند تا از شر این عارضه ی دردناک خلاص شوند.
همانطور که دیدید پرتقال دارای خواص بی نظیری است که مصرف آن برای کودکان و بزرگسالان ضروری احساس می شود.
برای اطلاع از قیمت روز انواع پرتقال و مرکباتی مثل گریپ فروت و لیمو با سایت فروش مرکبات تماس برقرار نمایید.
منبع: مرکبات ایران