فروش پرتقال مورو مرغوب

پرتقال خونی مورو یکی از پرتقال های مرغوب استان مازندران می باشد پرتقال مورو در استان مازندران به پرتقال تامسون خونی معروف است این پرتغال به خاطر وجود رنگدانه ی آنتوسیانین به رنگ قرمز در می آید.

پرتقال مورو بدون تخم می باشد و دارای پوستی نسبتا سفت است پوست پرتقال مورو چسبیده به گوشت آن است و لی پوست کندن آن سخت نیست.

پرتقال خونی مورو زودرس ترین پرتقال خونی شمال کشور می باشد پرتغال مورو اولین بار از کشور ایتالیا در سال ۱۳۰۹ وارد کشورمان شد پرتقال خونی مورو دارای طعم خوشی است و بسیار خوب و خوشمزه میباشد.

انواع ویتامین پرتقال مورو

پرتقال از میوه هایی می باشد که غنی از ویتامین ث می باشد. این ویتامین سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری های مختلف مقاوم می کند.
ویتامین آ و انواع ویتامین ب در پرتقال موجود است. مواد معدنی مثل فسفر، کلسیم، پتاسیم، سدیم و آهن در پرتقال به مقدار فراوانی وجود دارد.
هر یک از این ویتامین ها برای بدن لازم و ضروری می باشد.
در پرتقال مورو ماده ی پرخاصیت آنتوسیانین هست که خاصیت ضد سرطانی دارد.

خاصیت درمانی پرتقال

وجود ویتامین ث در پرتقال شیرین سبب جلوگیری و بهبود بیماری سرماخوردگی می باشد. پرتقال مقدار زیادی فیبر در خود دارد که این ماده سبب تسهیل هضم غذا می شود و یبوست را درمان می کند.
فیبر های محلولی که در پرتقال می باشد می تواند بیماری کلسترول را کنترل کند و کاهش دهد.

اگر پوست پرتقال جوشانده شود و میل شود سبب تسکین سرفه و سرماخوردگی می شود.
کسانیکه سنگ کلیه دارند باید بصورت مداوم آب پرتقال مصرف کنند تا درمان شوند.
پرتقال رادیکال های آزاد را که عامل بیماری سرطان و بیماری قلبی است را از بین می برد.

پرتقال با بیماری مهمی مثل سرطان کبد و سرطان حفره ی دهان مبارزه می کند.
مصرف پرتقال بیماری های ویروسی را درمان می کند و در بهبود بیماری آپاندیسیت بسیار، موثر است و از حمله های آپاندیسیت جلوگیری می کند.

فروش پرتقال خونی مورو که بسیار پرفایده و خوش طعم می باشد در سایت فروش اینترنتی صورت می گیرد تا خریداران به این میوه ی آبدار و شیرین دسترسی داشته باشند.