فروش ویژه پرتقال والنسیا

پرتقال والنسیا جزو مرکبات پرطرفدار می باشد. پرتقال والنسیا از انواع پرتقال دیررس می باشد. آیا می دانید پرتقال والنسیا به چه نامی معروف است؟ فروش پرتقال والنسیا به صورت ویژه با قیمتی مناسب در سایت های فروش آغاز می شود.

پرتقال والنسیا از دیررس ترین انواع پرتقال می باشد. این میوه به سرما حساس است و باید در مناطق گرمسیر یا نیمه گرمسیر کشت شود.

موطن اصلی پرتقال والنسیا، ایالت والنسیا کشور اسپانیا می باشد. پرتقال والنسیا به پرتقال تابستانه معروف است. پرتقال والنسیا به عنوان یک مرکبات خارج از فصل از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ویژگی های پرتقال والنسیا

پرتقال والنسیا دیررس است. بطوریکه از زمان گلدهی پرتقال والنسیا تا زمانی که میوه برداشت می شود بیش از دوازده ماه طول می کشد. عملا درخت پرتقال والنسیا همیشه میوه دارد.

از ویژگیهای پرتقال والنسیا می توان اشاره کرد که پرتقال والنسیا دارای عطر و طعم خوبی می باشد. یک میوه ی گوشتی و سفت است. بسیار آبدار می باشد و برای آبگیری مناسب است.

مدت ماندگاری پرتقال والنسیا زیاد است و به همین دلیل برای تهیه فرآورده های پرتقال مناسب می باشد.

برخی از خواص درمانی پرتقال

از آنجاییکه ویتامین ث به بهبود بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا کمک می کند. پرتقال هم منبع خوبی از ویتامین ث می باشد. بنابراین مصرف پرتقال در دوران سرماخوردگی بجا و کمک کننده است.

برای کاهش کلسترول مصرف پرتقال بسیار کارساز می باشد. برای این امر باید پرتقال همراه با سفیدی ها و لایه های نازک بین پرتقال میل شود.

پرتقال یک از منابع اصلی اسیدفولیک می باشد. و خوردن این میوه برای زنان باردار بسیار مناسب است. پرتقال مدر می باشد و برای نرم کردن سینه در حین سرماخوردگی مفید می باشد.

فروش ویژه پرتقال والنسیا با شرایط فروش مناسب در برخی از سایت های مرکبات صورت می گیرد.