فروش اینترنتی چیپس پرتقال خشک

چیپس پرتقال از راههای ماندگاری زیاد میوه می باشد. امروزه چیپس میوه جایگاه خوبی نزد مشتریان دارد. شهر های بزرگ بازار خوبی برای چیپس میوه و مرکبات می باشد. فروش چیپس پرتقال خشک با شرایط مناسب و قیمت خوب بصورت اینترنتی انجام می شود.
چیپس پرتقال در کارخانجات صنعتی تولید می شود. چیپس پرتقال جزو خشکبار های مغذی به حساب می آید. میوه ی خشک بسیار خوشمزه و پرخاصیت می باشد. حمل و نقل آسان، از جمله ویژگی های مثبت این محصول می باشد.
تهیه ی چیپس پرتقال در منزل امکانپذیر می باشد. برای اینکار به مقداری پرتقال سالم نیاز دارید.
طرز تهیه چیپس پرتقال در منزل
انواع میوه ها را می شود به راحتی در منزل خشک کرد. میوه هایی مانند پرتقال، سیب، کیوی، موز و …..را خشک کنید و مخلوط شود. این مخلوط میوه های چیپسی بسیار مغذی می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.
چیپس پرتقال خشک و میوه های دیگر می تواند یک میانوعده ی عالی و پرخاصیت برای کودکان باشد.

طرز تهیه چیپس پرتقال در منزل

تهیه ی چیپس پرتقال یکی از کارهای راحتی می باشد که با کمترین امکانات انجام می شود.
برای تهیه چیپس پرتقال خشک ابتدا مقداری پرتقال سالم را بشویید و با چاقوی تیز برش های عفونی نازک بزنید سپاس برشهای پرتقال را درون یک سبد که ترجیحاً چوبی باشد قرار دهید وضع بد را روی رادیاتور یا بخاری بگذارید روی پرتقال ها پارچه ای قرار دهید که محیط میوه‌ها تایید شود بعد از دو یا سه روز چیپس پرتقال آماده است.
از راههای دیگر درست کردن چیپس پرتقال، استفاده از میوه خشک کن برقی است و یا درفر که درجه حرارت کم باشد و در مدت زمان ۲ تا ۳ ساعت میوه خشک شود.
چیپس پرتقال در سایتهای مختلف به فروش اینترنتی می رسد. شما می توانید براحتی این محصول بی نظیر را تهیه کنید.
منبع: مرکبات ایران