فروش انواع پرتقال جیرفت

یکی از پر فروش ترین انواع مرکبات جنوب کشور که بهترین کیفیت را دارد ، پرتقال جیرفت است . یکی از محبوب ترین انواع مرکبات که بیشترین میزان خرید و فروش را دارد انواع پرتقال است.

به صورت کلی در دنیا بیش از 200 نوع پرتقال کاشته می شود که مهمترین انواع آن که در ایران کشت می گردد عبارت است از : خونی ، والنسیا ، تامسون ، واشنگتن و محلی.

هر یک از این انواع مختلف میوه بسته به ویژگی های خود کارایی خاصی دارند اما به صورت کلی هرچه پرتقال پوست نازک تر ، آبدار تر شیرین تر و کم هسته تر باشد ، قیمت بالا تری پیدا می کند.

با فروش اینترنتی انواع پرتقال با کیفیت شهر جیرفت با قیمت مناسب به فروش اینترنتی می رسد. انواع مرکبات و پرتقال جیرفت، درجه یک و مرغوب می باشد. یکی از پرتقال های خوشمزه و شیرین پرتقال جیرفت، پرتقال آبدار محلی جیرفت می باشد.

جیرفت از شهر های جنوبی ایران است. که دارای خاک حاصلخیزی می باشد و از قطب های تولید محصولات زراعی و باغی است.
از محصولات باغی باکیفیت و پرطرفدار جیرفت که بسیار آبدار و شیرین می باشد انواع پرتقال می باشد.

پرتقال محلی جیرفت

پرتقال محلی جیرفت هسته دارد ولی بسیار شیرین و آبدار می باشد. برداشت پرتقال محلی جیرفت از آذرماه شروع می شود و تا اواسط اسفند ادامه دارد. ارقام والنسیا و ناول از گونه های دیگر پرتقال جیرفت می باشد.

از ویژگی های پرتقال جیرفت این است که بسیار شیرین و خوش بو می باشد و در بازار های محلی بسیار پرطرفدار می باشد.

خواص کلی پرتقال

بطور کلی میوه ی پرتقال از مرکبات پرفایده و پرخاصیت می باشد. از خواص مهم پرتقال، ویتامین ث فراوان در این میوه است که سبب جلوگیری از بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا می باشد.

درصد زیادی از پرتقال شامل فیبر غیر محلول می باشد. شاید بدانید که فیبر سبب کاهش قند بدن می شود و بیماری یبوست را درمان می کند.

اجزای مختلف پرتقال از خواص برخوردار است. مثلا از پوست پرتقال، آب پرتقال و گوشت پرتقال استفاده های گوناگون می شود.
مصرف پرتقال از بیماری راشیتیسم جلوگیری می کند،همچنین آب پرتقال خون را تصفیه می کند و برای رفع غلظت خون بسیار موثر است.
بهترین پرتقال جیرفت را می توانید از سایت های فروش پرتقال خریداری نمایید.