فروش انبوه انواع پرتقال مازندران

فروش انبوه انواع پرتقال مرغوب شمال با قیمت مناسب و شرایط عالی صورت می گیرد. پرتقال شمال انواع مختلفی دارد که در بازار فروش مرکبات پرطرفدار و پرفروش می باشد.
پرتقال های شمال بسیار تنوع دارد و از فروش خوبی در بازار خرید و فروش برخوردار است. از پرتقال های خوش خوراک و گوشتی شمال می توان از پرتقال تامسون یاد کرد. پرتقال هایی مثل پرتقال والنسیا و پرتقال خونی هم جزو پرتقال های پرطرفداری می باشد که سالانه با تناژ های بالا تولید می شود.

پرتقال تامسون شمال

پرتقال تامسون شمال بسیار درشت و آبدار می باشد. پرتقال تامسون با محیط و شرایط آب و هوایی شمال سازگاری دارد. بیشتر باغ های شمال را پرتقال تامسون در برگرفته است. پرتقال تامسون از عطر و طعم دلپذیری برخوردار می باشد. این پرتقال آبدار برای از بین بردن کلسترول بی نظیر می باشد.
مصرف روزانه دو عدد پرتقال تامسون می تواند نیاز بدنتان به ویتامین ث را برطرف کند. پرتقال تامسون فیبر نامحلول دارد. و فیبر نامحلول سبب تقویت دستگاه گوارش و همچنین سبب سهولت دفع در انسان می شود. فیبر سبب کنترل قند خون نیز می شود.
طبق نظر پزشکان، مصرف پرتقال سبب پاکسازی خون می شود. اگر دچار بی خوابی شدید قبل از خواب پرتقال میل کنید. پرتقال سبب آرامش در انسان می شود.
منبع: مرکبات ایران