فروشگاهی صندلی چرخدار اداری دست دوم را به عنوان هدیه به زوج های جوان می دهد

افزایش بهره وری صندلی چرخدار اداری دست دوم مناسب می تواند تاثیر زیادی بر زندگی کارمندان شما داشته باشد. مطالعات متعددی انجام شده است که نشان می دهد انتخاب مبلمان اداری با طراحی ارگونومیک و راحت می تواند تأثیر زیادی بر شادی کارکنان و همچنین بهره وری آنها داشته باشد.

کمردرد و گردن درد برخی از شایع ترین دردهای بدن هستند که کارکنان اداری مجبورند با آنها مبارزه کنند. این معمولاً به این دلیل است که طراحی صندلی‌های سنتی به آن‌ها اجازه نمی‌دهد ساعت‌های طولانی بنشینند و در عین حال از وضعیت صحیح خود حمایت کنند.

با این حال، استفاده از صندلی ارگونومیک نوید آرامش بهتر و کاهش دردهای بدن را می دهد زیرا آن نقاط درد مهم به درستی پشتیبانی می شوند.

فشار باسن را کاهش می دهد
وقتی نوبت به نگه داشتن وزن در بدن می‌شود، باسن‌های شما بیشترین فشار را تحمل می‌کنند. به نظر نمی رسد که برای کارمندان اداری که تصمیم به استفاده از صندلی ارگونومیک دارند، معمول نیست.

نکته این است که صندلی ارگونومیک با ایجاد عمق مناسب صندلی برای حمایت از باسن به کاهش فشار لگن کمک می کند.

مبلمان اداری که انتخاب می‌کنید باید انعطاف‌پذیری لازم برای پاسخگویی به نیازهای هر فرد در دفتر شما را داشته باشد. کارمندان در اشکال و اندازه‌های مختلف هستند و سرمایه‌گذاری روی مبلمانی که می‌تواند با مشخصات کارمندان شما تنظیم شود، می‌تواند به راحتی همه افراد در دفتر و تمرکز روی کارشان کمک کند.

به عنوان مثال، هنگامی که به دنبال صندلی اداری می گردید، به دنبال صندلی باشید که امکان تنظیمات کلیدی مانند ارتفاع صندلی، عمق صندلی، تکیه گاه پشتی و دسته های قابل تنظیم را فراهم می کند. برای نکات بیشتر در مورد نحوه پیکربندی صندلی وظیفه جدید، وبلاگ ما را در مورد پنج نکته ضروری بررسی کنید.

افزایش گردش خون
در مطالعه ای که در سال 2010 در مورد گردش خون انجام شد، محققان دریافتند که نشستن تنها به مدت یک ساعت خطر افسردگی، بیماری قلبی، گردش خون ضعیف و کمردرد را افزایش می دهد. ما به افراد توصیه می کنیم مدت زمان نشستن خود را پیگیری کنند و سعی کنند هر 30 تا 45 دقیقه موقعیت خود را تغییر دهند.