طبق گفته باستان شناسان پرتقال یک میوه اشرافی در مصر بود

بنا به گفته باستان شناسان طی تحقیقاتی در این چند ساله داشتند متوجه شده اند که پرتقال یک میوه اشرافی در آن زمان بود و برایشان یک نماد به حساب می آمد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه فرمایید.

پرتقال یکی از مرکبات زیبا و خوشمزه می باشد که طرفداران فراوانی دارد و آنهم به دلیل خواص فراوانی که دارد می باشد و بیشترین نگرانی که کشاورزان با آن مواجه هستند زرد شدن برگ درخت پرتقال و سایر مرکبات می باشد که این اتفاق دلایل زیادی دارد. اکثر پرتقالها دارای رنگ زرد می باشند و برای خرید پرتقال زرد می توانید به مرکز میوه و تره بار مراجعه فرمایید.

پرتقال برای درمان انواع بیماریهای ویروسی از جمله سرماخوردگی بسیار مفید می باشد. در دورانی که کرونا همه گیر شده است پرتقال در دسته پرفروش ترین مرکبات قرار گرفته است پرتقال والنسیا در شمال کشور کشت می شود و در فصل تابستان محصول می دهد. قیمت پرتقال والنسیا با توجه به قیمت روز تغییر می کند.

پزشکان برای کودکانی که دچار کمبود ویتامین و انرژی هستند خوردن پرتقال را تجویز می کنند. خواص پرتقال به قدری زیاد است که در این مقاله نمی گنجد. پرتقال در دسته محصولات صادراتی قرار دارد و فروش عمده پرتقال در بازار با قیمت مناسب تری صورت می گیرید.