سیب گلاب اصفهان موجب درگیری بین خانواده عروس و داماد شد

این ضرب المثل قدیمی را می شناسید که می گوید: «یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد». معلوم شد که حقیقتی در آن بیشتر از

مطالعات نشان می‌دهد که سیب گلاب اصفهان دارای فواید سلامتی قدرتمندی است، به‌ویژه زمانی که صحبت از مبارزه با بیماری‌های مزمنی است که سالانه میلیون‌ها نفر را می‌کشند.

اجزای موجود در سیب آنقدر قوی هستند که یک مطالعه در سال 2022 در آنتی اکسیدان ها نشان می دهد که محققان به دنبال راه هایی برای گنجاندن سیب در محصولات بهداشتی برای پیشگیری و درمان بیماری های ناشی از التهاب هستند.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا خوردن سیب بیشتر می‌تواند به حفظ سلامتی شما کمک کند، همراه با چند روش شیرین سیب برای افزودن آنها به وعده‌های غذایی‌تان.

تغذیه بین انواع مختلف سیب کمی متفاوت است، اما نه خیلی زیاد. در اینجا تجزیه و تحلیل تغذیه برای 1 سیب متوسط، بر اساس USDA است.سیب ها حاوی مقدار زیادی آب هستند حدود 85٪ آب هستند و سرشار از فیبر است یک سیب متوسط حاوی 4 گرم یا حدود 16٪ از ارزش روزانه شما است.

سیب یک مزیت دیگر برای احساس سیری دارد: خوردن آنها زمان می برد. غذاهایی که می توانید به سرعت بخورید، گرسنه تان می کنند، بنابراین در نهایت بیشتر می خورید.

سیب ها همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی هستند، به این معنی که سطح قند خون شما هنگام خوردن آن بالا نمی رود. بنابراین، در حالی که یک هونی کریپ گلگون قرمز دلچسب یا آفتابی ممکن است طعم شگفت انگیزی شیرین داشته باشد، بدن شما قادر است قند را به روشی قابل کنترل پردازش کند.

از آنجایی که سیب هم شیرین و هم سیر کننده است، خوردن میان وعده سیب می تواند راهی هوشمندانه برای پاسخ به هوس ها باشد. فقط مطمئن شوید که میوه، پوست و همه آن را کامل بخورید، زیرا پوست آن حاوی فیبر و مواد مغذی است.

در واقع، یک مطالعه در سال 2022 نشان داد که پوست سیب فوجی به 41٪ از کل محتوای فلاونوئید سیب و 31٪ از محتوای فنلی کل سیب کمک می کند (فلاونوئیدها و فنل ها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند).مطالعات متعدد نشان می دهد که سیب از بسیاری جهات برای شما مفید است.