ساخت کاشی ایفا سرام در کشور دانمارک که هرگز نمی شکند

رتبه دوم برای کافه تریا: کاشی ایفا سرام وینیل لوکس بر خلاف لاستیک، کاشی وینیل لوکس یا LVT دارای پتانسیل بیشتری برای خراشیدن در طول زمان با مبلمان سنگین و متحرک منظم مانند میزهای کافه تریا است.

خاصیت کاهش صدای کمتری برای فضای بزرگ و بالقوه شلوغ پر از دانش آموزان هیجان زده دارد. در حالی که با LVT طیف وسیع تری از زیبایی شناسی طراحی را برای انتخاب خواهید داشت، مطمئن شوید که یک لایه سایش تجاری را انتخاب می کنید، 20 میلی متر یا بالاتر استاندارد است.

اگر نگران صدا هستید، اما همچنان به دنبال جلوه‌های بصری LVT هستید، توصیه می‌شود که لایه‌های زیرین تخصصی را بررسی کنید که می‌تواند این نگرانی را کاهش دهد.

کاشی

مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر لغزش. وقتی صحبت از راهروهای مدرسه می شود، این مشکل رانندگی است.

کاشی های وینیل لوکس جایگزین فوق العاده ای است که اگر کف لاستیکی خارج از بودجه شما باشد آن را توصیه می کنیم. LVT یک گزینه بسیار مقرون به صرفه تر از لاستیک است.

اگر بودجه محدود است، توصیه می کنیم در کافه تریا برای لاستیک هزینه کنید. حکاکی روی اکثر LVT ماهیت دانه ای دارد و به آن اجازه می دهد ضریب لغزش خوبی در کنار لاستیک داشته باشد.

چرا کاشی؟ کاشی نسبت به محصولات سطح سخت بی صداتر است، زیر پا نرم تر است و در به دام انداختن گرد و غبار و مواد حساسیت زا بهتر از محصولات سطح سخت است.

هنگام خرید فرش تجاری، مدولار یا پهن بافنده، ابتدا باید بین کاشی های مدولار یا کالاهای رول بافندگی تصمیم بگیرید. Broadloom در یک رول بزرگ – معمولاً 12 فوت عرض دارد.