زندانی با استفاده از کیک خامه ای تولد توانست از زندان فرار کند

کلاس ها و آموزشگاه های پخت کیک خامه ای تولد ممکن است به‌عنوان دوره‌های آموزش مداوم در کالج‌های محلی یا به‌عنوان بخشی از مدرک یا برنامه مدرک در نانوایی و شیرینی‌پزی برگزار شود.

برای اطلاعات در مورد آنچه می توانید در چنین کلاس هایی یاد بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.

اگر علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای به عنوان دسر یا شیرینی پز هستید، می توانید از بین برنامه های مدرک یا مدرک کاردانی برای تحصیل در پخت کیک انتخاب کنید.

برنامه های گواهی ممکن است از نه ماه تا دو سال ادامه داشته باشد، در حالی که دوره های کاردانی دو سال طول می کشد. این برنامه ها به منظور آماده سازی شما برای شروع کار به عنوان یک شیرینی پز سطح ابتدایی پس از اتمام است.

برنامه ها در آکادمی های حرفه ای آشپزی و در برخی از کالج های محلی و مدارس فنی ارائه می شود. مطالعه پخت کیک به خوبی به یادگیری آنلاین ترجمه نمی شود زیرا دانش آموزان به تمرین عملی با مواد و تجهیزات آشپزخانه نیاز دارند.

بنابراین شما می خواهید برنامه های داخل دانشگاه را بررسی کنید. اگر شما یک یادگیرنده معمولی با بودجه هستید، ممکن است بخواهید لیست دروس کالج محلی خود را قبل از ورود به دنیای مدارس آشپزی بررسی کنید،.

مدارسی که می توانند گران تر و موقعیت کمتری داشته باشند (بیشتر در شهرهای بزرگ یافت می شوند). . موارد زیر تنها چند مدرسه است که کلاس های پخت کیک را ارائه می دهند:

برنامه های پخت و شیرینی در مدارس حرفه ای آشپزی موضوعاتی از مطالعات تغذیه ای تا پخت کیک عروسی و ارائه دسر را پوشش می دهد.

شما ممکن است یک دوره کامل در مورد آیسینگ فوندانت یا چیزکیک بگذرانید، یا ممکن است در مورد پخت با شکلات مطالعه کنید. مشترک همه برنامه ها دوره های ایمنی مواد غذایی، شیرینی های کلاسیک و تکنیک های پخت مقدماتی است.

یک برنامه گواهی ممکن است موضوعات زیر را پوشش دهد: طراحی دسر معاصر، کنترل هزینه، ایده پردازی برای کیک و پایه های پخت