دستکش بوکس حرفه ای که موجب جدایی بین دو خواهر دوقلو شد

دستکش بوکس حرفه ای زاویه‌دارتر، در بالا مشخص‌تر و در پایین (در مچ) باریک‌تر هستند. آنها به کمک سفت کردن توری ها روی بازو ثابت می شوند.

یک سوال طبیعی پیش می آید که از کدام دستکش برای موی تای و کدام برای بوکس استفاده کنیم؟ انتخاب شما به آموزش حرفه ای، اهداف آموزشی و ایده های زیبایی شناختی شخصی شما بستگی دارد.

هر تولید کننده دستکش دارای ظرافت های خاصی در ساخت دستکش، ویژگی با وزن، توزیع آن بر روی سطح دستکش، فرورفتگی های زیر مچ دست و همچنین زیبایی ظاهری (ظاهر) است. بسیاری از ما قبل از تصمیم گیری در مورد یک برند خاص، انواع مختلفی از دستکش ها را امتحان می کنیم.

دستکش

اگر یک موی تای حرفه ای هستید، بهتر است دستکش هایی را انتخاب کنید که به طور خاص برای موی تای طراحی شده اند، اما اگر آموزش موی تای فقط یک سرگرمی و حفظ تناسب اندام است، پس نباید زیاد به انتخاب دستکش فکر کنید. و در دستکش های بوکس و دستکش های موی تای کاملا احساس راحتی خواهید کرد.

حال بیایید به سراغ تولید کنندگان دستکش های موی تای مانند دوقلو، تاپ کینگ، فایرتکس، ویندی، راجا، بون و یوکائو برویم. دوقلوها و تاپ کینگ از محبوب ترین برندها به خصوص در تایلند هستند.

دستکش های دو برند فوق از نظر قیمت قابل قبول ترین هستند. مارک‌های گران‌تر تقریباً از نظر کیفیت قابل مقایسه هستند، اما از نظر زیبایی شناختی بهتر از دو گزینه هستند.

برندهای رایج دستکش بوکس Everlast، Title، Winning، Cleto Reyes، Rival و Grants هستند. محدوده قیمت و کیفیت نیز متفاوت است.

وزن دستکش های آماتور باید 10 اونس باشد که نیمی از آن بالشتک است. تجهیزات از چرم طبیعی یا مصنوعی، لاستیک ساخته شده است. یک حرفه ای باید چندین جفت وسیله داشته باشد: 12 اونس برای ضربه زدن به کیسه، 16 اونس برای اسپارینگ (آموزش). دستکش برای کار بر روی تجهیزات ورزشی شبیه دستکش های معمولی با بالشتک نازک است.

از دستکش های تمرینی هم می توان برای تمرین ضربات با یک شریک (اسپارینگ) و هم برای تقویت مهارت روی کیسه ها استفاده کرد. به ورزشکاران باتجربه توصیه می شود که با دستکش هایی با اندازه های بزرگتر تمرین کنند، زیرا قدرت ضربه آنها بسیار بیشتر از دستکش های مبتدی است.

دستکش های ویژه ای برای اسپارینگ با “پر کردن” اضافی حداقل 16 OZ وجود دارد. در مسابقات بزرگسالان از تجهیزات 8 یا 10 اونس استفاده می شود که ضربه های موجود در آن به دلیل لاغری و سفتی حساس تر از تمرین است.

سفتی تناسب را می توان با بانداژ تنظیم کرد. اندازه دست همیشه با وزن جنگنده مطابقت ندارد. گزینه های توری و نوار چسب وجود دارد. Velcro اغلب برای تمرینات روزمره، توری – برای مسابقات استفاده می شود. برای توری، شما از بیرون به کمک نیاز دارید، با Velcro، ورزشکار می تواند به تنهایی آن را اداره کند.