خوردن لوبیا قرمز قمی در یک مجلس عروسی موجب در گیری شد

لوبیا قرمز و برنج یک غذای بی‌نظیر کریول است که در همان بالا با گامبو و جامبالایا همراه است. نسخه‌های آن را می‌توان در سراسر لوئیزیانا و لو کانتری پیدا کرد، اما بیشتر آن‌ها با تفت‌های کلاسیک فلفل سبز، کرفس، و پیاز شروع می‌شوند که با نام تثلیث مقدس شناخته می‌شود.

 لوبیا قرمز قمی که از کیفیت بالای بر خوردار است مورد استفاده در انواع غذاها استفاده می شود. ما همچنین از مریم گلی آسیاب شده استفاده می کنیم که دود بودن گوشترا با نت های علفی و چوبی خود کامل می کند.

برای دریافت بهترین لوبیا قرمز و برنج، از راهروی کنسرو لوبیا صرف نظر کنید و عهد کنید که این بار واقعاً به یاد داشته باشید که لوبیا قرمز خشک شده را یک شب در آب سرد خیس کنید.

(و اگر باز هم فراموش کردید، می‌توانید به سرعت آن‌ها را در قابلمه فوری یا روی اجاق گاز آب کنید.) لوبیاهای خیس‌شده را کم و آهسته روی اجاق گاز بجوشانید تا زمانی که طعم آب مرغ و چاشنی کاجون خریداری شده در فروشگاه غنی شود.

البته، هر آشپز خانه جنوبی روش خاص خود را برای انجام کارها دارد، و شما نیز باید آزادی عمل داشته باشید. آندویل را با یک هاک ژامبون دودی، کیلباسا یا سوسیس دودی دیگری جایگزین کنید.

به دنبال انتخاب کلاسیک لوبیا قرمز کاملیا در نیواورلئان باشید یا از نوع دیگری از لوبیا خشک استفاده کنید. همه چیز را در سس تند بریزید. به جای برنج سفید، برنج قهوه ای را انتخاب کنید.

یا، ترکیب چاشنی کاجون خود را با پاپریکا، فلفل هندی و پودر سیر و سایر ادویه ها درست کنید. مهم نیست که چگونه آن را بچرخانید، این طرح برای لوبیا قرمز دودی و برنج لوئیزیانا کاسه بزرگی از راحتی را تضمین می کند.

لوبیاهای پخته شده را با یک طرف سبزی، نان ذرت و یک چاشنی پیاز سبز نازک برش داده شده سرو کنید. نکته حرفه ای: این لوبیا قرمز اگر نگوییم بهتر، روز بعد هم طعم خوبی دارد.

همه محصولات ارائه شده در Bon Appétit به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی زیر خریداری می‌کنید، کمیسیون وابسته دریافت می‌کنیم.

آنچه شما نیاز خواهید داشت