خمیر دندان سیگنال که موجب نجات جان کودکی شد

خمیر دندان سیگنال می تواند مینای دندان را تنها در چند روز سفیدتر کند. این یک قضاوت نادرست است، زیرا خمیر فقط به شما امکان می دهد از دندان های خود در برابر پوسیدگی محافظت کنید (با مکانیسم مناسب) و برای سفید کردن باید به تمیز کردن حرفه ای متوسل شوید.
خمیردندانی که حاوی مواد ضد عفونی کننده باشد بی خطر نیست. این یک قضاوت صحیح است: اگر مداوم استفاده شود اثر مضری دارد. استفاده از چنین خمیرهایی برای بیش از 12 روز توصیه نمی شود.
فراوانی خمیر روی مسواک کلید تمیز کردن خوب است. در واقع اینطور نیست. خمیر دندان باید در وسط مسواک زده شود و همچنین به مدت سه دقیقه با مکانیسم خاصی مسواک زده شود.
خمیردندان های دارای مواد افزودنی (مفید) دندان ها را بهتر تمیز می کنند. این درست است، اگر ما در مورد اجزای طبیعی و طبیعی صحبت کنیم.

خمیردندان‌های حاوی فلوراید بیشترین تولید انبوه را برای درمان و پیشگیری از آن دارند. این خمیرها برای پیشگیری از پوسیدگی به کودکان و بزرگسالان توصیه می شود. فلوریدهای سدیم و قلع، مونوفلوروفسفاتهای اسیدی شده با فلوروفسفاتهای سدیم و اخیراً ترکیبات آلی فلوراید (آمینو فلوریدها) به عنوان افزودنیهای ضد پوسیدگی وارد ترکیب خمیردندانها می شوند.

خمیردندان

فلورایدها مقاومت دندان ها را در برابر اسیدهای تشکیل شده توسط میکروارگانیسم های پلاک افزایش می دهند، معدنی شدن مجدد مینا را افزایش می دهند و متابولیسم میکروارگانیسم های پلاک را مهار می کنند. مشخص شده است که وجود یک یون فلوراید فعال (ناپیوسته) شرط لازم برای پیشگیری از پوسیدگی است.

طبق توصیه های سازمان جهانی بهداشت (1984)، غلظت بهینه یون فلوئور در خمیردندان باید 0.1 درصد باشد. خمیردندان های موثر حاوی 1 تا 3 میلی گرم فلوراید در هر 1 گرم خمیر، خمیر دندان های بزرگسال حاوی 0.11 تا 0.76 درصد سدیم فلوراید یا 0.38 تا 1.14 درصد سدیم مونوفلووراید هستند.

به عنوان مثال، خمیر دندان “Forest Balsam” حاوی ترکیبات گیاهی است که برای از بین بردن اولین علائم بیماری لثه، کاهش دوره اشکال حاد بیماری لثه و جلوگیری از بیماری لثه ضروری است. به عنوان بخشی از عصاره بره موم، که لثه ها را تسکین می دهد، تحریک و خارش را تسکین می دهد، روند بازسازی بافت های پریودنتال را تسریع می کند.

عصاره مخمر سنت جان – کانون های التهاب و خونریزی را از بین می برد، به دلیل عملکرد ضد باکتریایی از رشد باکتری های بیماری زا در حفره دهان جلوگیری می کند.

جوشانده 5 گیاه دارویی (بابونه، بومادران، مخمر سنت جان، سلندین و گزنه) لثه ها را تقویت می کند و محافظت پیشگیرانه بیشتری ایجاد می کند. خمیرهای دیگر از این گروه: اسپلات گیاهی، اسپلت مراقبت پیچیده، راکز بایونیکس، پارودونتاکس، نیو پرل سون هرب.
خمیردندان های نمکی حاوی املاح و اجزای معدنی مختلفی هستند که گردش خون را بهبود می بخشد، فرآیندهای متابولیک را در غشای پریودنتال و مخاط دهان تحریک می کند، باعث افزایش خروج مایع بافتی از لثه های ملتهب می شود و مقداری اثر ضد درد دارد.

نمک ها به انحلال مخاط کمک می کنند، از تشکیل پلاک نرم جلوگیری می کنند، باعث جدا شدن میکروارگانیسم ها از سطح مینای دندان می شوند.
خمیردندان های حاوی آنزیم، محصولات بهداشتی با اثر پاک کنندگی بالا هستند، پلاک های نرم، بقایای مواد غذایی، نیکوتین را حل می کنند.