خرید پرتقال نافی از باغات جهرم

باغات جهرم، موقعیت مناسبی در راستای برداشت پرتقال های نافی را فراهم ساخته اند که خرید عمده مستقیم را نیز امکان پذیر ساخته است.
امروزه کشت پرتقال به عنوان یکی از فرصت هایی خواهد بود که بتوان از طریق آن به گسترش فعالیت های صادراتی نیز اقدام نمود و بهترین باغ های مرکبات ایران در شهرهایی همچون مازندران، رامسر، جهرم و … قرار دارند و در حال حاضر هر کدام از این شهرها، پرتقال هایی با کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد را تولید می نمایند.
یکی از گونه های شناخته شده پرتقال که عمده برداشت آن از باغات جهرم انجام می پذیرد، می توان به پرتقال های نافی اشاره نمود که مصرف آن ها می تواند در حوزه های متعددی از جمله آبگیری، صادرات و خشک نمودن مورد نیاز باشد.
با تولید و بسته بندی پرتقال های نافی جهرم به صورت سورت شده در وزن های مختلف، امکان انجام تجارت های پرسود در جهت صادرات آن ها نیز وجود دارد که ضمن خرید مستقیم، امکان دستیابی به قیمت های مناسب تری نیز فراهم می شود.

پرتقال ایرانی

صادرات پرتقال ایرانی به عراق

پرتقال های ایرانی در بازار عراق و دیگر کشورها دارای میزان طرفداران بالایی می باشد که از همین رو توانسته ایم ضمن بازاریابی های اینترنتی، موقعیت های صادراتی لازم را نیز فراهم سازیم و برای خرید عمده خود می توانید از این سایت استفاده نمایید.
منبع: مرکبات ایران