خرید و فروش پرتقال والنسیا

پرتقال والنسیا به چه نوع پرتقالی گفته می شود؟ برای خرید یا فروش پرتقال به کجا مراجعه می کنید؟ خواص و فواید پرتقال چیست؟ پرتقال والنسیا ابتدا در کدام کشور تولید شد؟
پرتقال والنسیا که به آن پرتقال تابستانی نیز می گویند یک نوع پرتقالی است که مدت زیادی طول می‌کشد تا برسد ولی از پرتقال تامسون زودتر میرسد.
پرتقال والنسیا از اولین بار در شهر والنسیا در کشور اسپانیا کاشته شد و بعد به کشورهای دیگر صادر گردید. پرتقال والنسیا بسیار آبدار است و دارای گوشت سفتی می باشد. این میوه ماندگاری زیادی دارد و احتیاجی به نگهداری پر هزینه ای نیست.

خواص پرتقال

همانطور که می‌دانید پرتقال غنی از ویتامین ث می باشد و ویتامین ث برای جلوگیری و بهبود سریع تر بیماری سرماخوردگی بسیار مناسب است. مصرف پرتقال ادرار آور است بنابراین پرتقال سبب از بین رفتن شن و سنگریزه از بدن می‌شود و باعث جلوگیری از رسوب در بدن انسان می‌شود.
کسانی که کلسترول خون بالایی دارند می توانند پوست سفید پرتقال را مصرف کنند تا کلسترول خونشان پایین بیاید همچنین پرتقال اشتها آور می باشد و آرام بخش است. برای خرید یا فروش پرتقال والنسیا می توانید به سایت های فروش مرکبات مراجعه کنید.
منبع: مرکبات ایران