توزیع سراسری پرتقال خونی اعلا

توزیع سراسرس پرتقال اعلا خونی با قیمتی مناسب در تناژ بالا و با کیفیت عالی انجام می شود. آیا می دانید پرتقال خونی چیست؟ آیا می دانید پرتقال خونی در چه مناطقی کشت می شود؟
پرتقال خونی یا همان پرتقال تو سرخ یکی از انواع مختلف پرتقال می باشد که قسمت گوشتی آن به رنگ خون میباشد و قرمزی این مرکبات به دلیل وجود رنگدانه هایی از که درون این پرتغال وجود دارد پرتقال خونی معمولاً از پرتقال های معمولی کمی کوچکتر می باشد و از پوست است برخوردار است.


خواص پرتقال خونی

پرتقال خونی یا تو سرخ خواص فراوانی دارد و آن هم بخاطر وجود آنتوسیانین می باشد که در پرتقال خونی بسیار زیاد است و بدن را در مقابل بیماری ها محافظت می کند. آب پرتقال خونی از حملات قلبی و عروقی جلوگیری می کند. پرتقال خونی برای جلوگیری از چاقی تاثیرگزار می باشد. پرتقال خونی سرشار از ویتامی ن های c و a و b می باشد. آنتو سیانین یک نوع آنتی اکسیدان می باشد که از سرطان جلوگیری می کند و سلول های سرطانی را از بین می برد.

کاربرد پرتقال خونی

پرتقال خونی یا تو سرخ یکی از مرکبات خوشمزه و پرطرفدار است علاوه بر اینکه به عنوان میوه تناول می‌شود از آب آن در انواع سالاد، مارمالاد و در صنعت بستنی سازی استفاده فراوانی می شود.
پرتقال خونی و در نواحی جنوب و مناطق گرمسیری ایران می شود ولی بهترین منطقه برای کشت پرتقال تو سرخ استان گلستان می باشد که پرتقال خونی با کیفیت و مرغوب تولید می کند.
منبع: مرکبات ایران