بزرگترین مجموعه های لباس و مطالب سعودی شامل هنر میراث و مجموعه های فیض فیفا در ریاض و بنیاد منسوجات مستقر در جده است.

بهترین مرحله در زندگی کودک است که از طریق آنها می توانند مهارت های مختلفی را بیاموزند.

این ویژگی های منحصر به فرد دارد که آن را از مرحله کودکی قبل از آن ، از نظر علاقه کودکان به دیگران و مشارکت اجتماعی و تعامل آنها با مردم متمایز می کند.

بنابراین ، آنها قادر خواهند بود بدون اینکه از تپه جدید بانزل کمک بگیرند ، در تصمیم گیری خود به خود اعتماد کنند.

دین و آداب و رسوم عربستان سعودی نه تنها لباس محافظه کارانه برای مردان و زنان بلکه یکنواختی لباس منحصر به فرد در بیشتر خاورمیانه را دیکته می کند (شارپ ، 2014).

به طور سنتی ، مناطق مختلف سعودی لباس های مختلفی مربای هویج یک کیلو اند ، اما از زمان استقرار مجدد حکومت سعودی ، این موارد برای مناسبت های جشن (یعنی Najd) محفوظ است (Long ، 2005).

برخی از بزرگترین مجموعه های لباس و مطالب سعودی شامل هنر میراث و مجموعه های فیض فیفا در ریاض و بنیاد منسوجات مستقر در جده است.

نمونه هایی از سبک های لباس منطقه ای سعودی در مجموعه AOH (ریاض).

از چپ به راست-عروس ناجدی پوشیده از لباس بسیار زیبا و جذاب بر روی لباس (Thawb Mugassab) ، عروس نجدی پوشیده از یک دافات الاروس (لباس شبیه به لباس مرد) ، لباس Sharqiyah با Thread Gold (Zarri) در نماد ملی National و پوشش Bukhnuqhead ، لباس عروس مكان ، عروس از مدینه ، تله مروادان تزئین شده توسط زنان در قبایل هارب یا بنی سلیم (معروف به “مككا بدو”) در مناطق روستایی حجاب ، لباس به شدت گلدوزی شده در نخ های زرد پوشیده شده توسط آنها زنان بنی مالیک در مناطق روستایی حجاب ، لباس به شدت تزئین شده با دامن شعله ور که توسط زنان در ابها و مناطق ارتفاعات جنوب پوشیده شده است ، و لباس دوزی شده توسط زنان در وادی مهرام در نزدیکی تاف در حجاب پوشیده شده است.

حفظ میراث مسئولیت مؤسسات آموزشی است این می تواند با روشهای نوآورانه آموزش و پرورش حاصل شود. آموزش حرفه ای پیشرفته برای آموزش میراث خود به دانش آموزان از مبل طوسی کرم ترکیب آن در برنامه های درسی مدرسه الزامی است (زیمرلی و آلبرت ، 2010).

Boxtel و همکاران. (2011) آموزش میراث تعریف ماگ “رویکردی برای آموزش و یادگیری است که از میراث مادی و غیرمادی به عنوان منابع اصلی آموزشی برای افزایش درک دانش آموزان از تاریخ و فرهنگ استفاده می کند.

  • منابع:
    1. Effectiveness of Incorporation Traditional
  • تبلیغات: 
    1. زردچوبه یک گیاه چند ساله علفی ریزوماتوز از خانواده زنجبیل است.
    2. ترفندهای ساده برای رسیدن به مدیریت مالی
    3. سرامیک هایی که آلودگی را نشان نمی دهند!
    4. مشاغل جدیدی که بدون اینترنت کار می کنند!