با خوردن سیب سبز فرانسوی بیست سال جوان تر شوید

سیب سبز یکی از محبوب ترین انواع سیب ها برای آبمیوه گیری ، غوطه وری و سینی های اشتها آور هستند. می توانید آنها را در اکثر سوپر مارکت ها در سراسر جهان خریداری کنید.

در سراسر جهان سیب سبز فرانسوی محبوب هستند ، هم برای خوردن تازه و هم برای استفاده در پخت مانند پای سیب و کیک های مختلف.
سیب های مادربزرگ اسمیت دارای یک پوست به رنگ سبز واقعی و گوشت سبز مایل به سبز سبک هستند. این سیب های بزرگ با عطر و طعم کلاسیک سیب ترش است. مادربزرگ اسمیت به دلیل ترش بودن جسورانه و اسیدی شناخته شده است ، که تقریباً می تواند به عنوان ترش توصیف شود.

درختان سیب مادربزرگ اسمیت که در استرالیا کشف شده است ، در مناطق گرمتر با فصول رشد طولانی به بهترین وجه رشد می کنند. سیب مادربزرگ اسمیت در سراسر ایالات متحده از جمله واشنگتن ، نیویورک ، میشیگان و کالیفرنیا رشد می کند. شما حتی می توانید سیب های گرین مادربزرگ خود را رشد دهید!

دمای گرم ، به ویژه در پاییز ، تمایل به سرکوب توانایی یک سیب در ایجاد رنگدانه قرمز دارد. سیب های مادربزرگ مادربزرگ سبز که در آب و هوای خنک رشد کرده اند ممکن است در سالهای گذشته با شب های پاییز سرد و روزهای پاییز ، سرخ رنگ صورتی ایجاد کنند.

“همه چیز در مورد مادربزرگ اسمیت سبز است. رنگ پوست رنگ گوشت. عطر و طعم حتی آب میوه رنگ سبز دارد. “یک سیب سبز محبوب و همه آمریکایی از شهر نیویورک است.

این سیب دارای یک پوست صاف است ، اغلب با کمی طلای طلایی روی آن. پوست در هنگام برداشت تازه ، سبز واقعی است ، اما به رنگ زرد رنگ می شود زیرا سیب در انبار شیرین تر می شود. پوست در سالهای خنک و آب و هوای خنک و در شرایط گرمتر به رنگ سبز تر است.

سیب های سبز را می توان در بازارهای تخصصی و باغ ها یافت ، یا می توانید درخت سیب  خود را پرورش دهید. سیب های جداگانه و درختان سیب به طور کلی گران تر از مادربزرگ اسمیت هستند زیرا درختان نیوتاون پیپین بسیار نادر هستند.

پوند شیرین یک سیب سبز نرم و شیرین است. یک وراثت از کانکتیکات ، سیب های شیرین پوند به خصوص بزرگ هستند و دارای پوست سبز روشن و براق هستند. این سیب ها به راحتی می توانند با یک اسمیت مادربزرگ اشتباه بگیرند اما تقریباً هیچ اسیدیته ای در طعم آنها ندارند.