بازیگری درب ضد سرقت مدل راشا را برای منزل جدیدش خریداری کرد

«یکی از چیزهایی که واقعاً می‌توانیم به آن دست بزنیم و چیزی که از تیراندازی Uvalde شروع شده است.

استفاده از قفل‌های اضافی درب ضد سرقت مدل راشا یا موانع درب است. به این معنی که یک دستگاه ثانویه فراتر از قفل درب که ممکن است روی در نصب شود تا از باز شدن درب یا جلوگیری از ورود آن جلوگیری کند.»

اما چرا قفل درب ها و موانع در بالای ذهن هستند؟ این به این دلیل است که قفل درب خراب شده، نحوه ورود مرد مسلح به مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، TX است.

بنابراین، بحث از این که آیا قفل درهای بیشتری داشته باشیم به این سمت می رود که چگونه می توانیم به طور مؤثر از آنها برای ایمن نگه داشتن مردم استفاده کنیم.

درب

انواع مختلفی از قفل ها و موانع موجود است، مانند دستگاه هایی که به زمین می افتند، آستین هایی که روی قفل درب باز می شوند و وسایلی که دور دستگیره در می چرخند.

قفل های خودکار و حتی برنامه های قفل از راه دور وجود دارند که کنترل و راحتی را افزایش می دهند. یافتن راه حل مناسب تنها یک مرحله در ارتقاء طرح امنیتی مدرسه است.

با این حال، همانطور که در گزارش نهایی کمیسیون سندی هوک که در 6 مارس 2015 منتشر شد، اشاره شد، توصیه می‌شود که تمام درهای کلاس توانایی قفل شدن از داخل کلاس را داشته باشند.

کمیسیون نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت این توصیه تاکید کند. شهادت و سایر شواهد ارائه شده به کمیسیون نشان می دهد که هرگز رویدادی وجود نداشته است که در آن یک تیرانداز فعال در قفل شده کلاس را بشکند.

Coughran همچنین خاطرنشان می کند که گفتگوی حاضر در مورد اثربخشی این دستگاه ها نیست زیرا آنها بسیار مؤثر هستند. بلکه در مورد چگونگی اطمینان از اینکه درها می توانند از بیرون شکسته شوند.

زمانی که شخصی به طور قانونی نیاز به ورود به اتاقی مانند امدادگران اضطراری دارد، است. و همچنین باید طبق مقررات محلی مطابق با قوانین آتش نشانی و ساختمان باشند تا بتوان در مواقع اضطراری مانند آتش سوزی با خیال راحت خروج را انجام داد.