ایزوگام قارتال بام که در هنگام بارش باران موزیک پخش می کند

محصولات ضد آب: محصولات عایق رطوبتی دیاسن دو جزئی سیستم ها و مواد عایق رطوبتی یک جزئی و کشسان را برای ضد آب بتن، تراس، بالکن، استخر، پشت بام، کفپوش، فونداسیون و مخازن با فشار مثبت و منفی ارائه می دهد.

محصولات نوآورانه و متفاوت ایزوگام قارتال بام که با ماندگاری طولانی، راندمان بالا، عملکرد بالا و کاربرد چند منظوره مشخص می شوند، زیرا می توان از آنها در پشتیبانی های مختلف استفاده کرد.

محصولات عایق رطوبتی دیاسن دارای فناوری بالایی هستند و مقاومت بالایی دارند: مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر عوامل جوی، مقاومت در برابر چرخه های یخ زدگی و ذوب، مقاومت در برابر کشش، مقاومت در برابر ترک، مقاومت در برابر دماهای بالا و پایین.

ایزوگام

محصولات عایق رطوبتی دیاسن با در نظر گرفتن ایمنی اپلیکاتور و تضمین نتیجه مورد مطالعه و توسعه قرار می گیرند: محصولات مبتنی بر آب بدون حلال، برای اپلیکاتور کاملاً خطرناک نیست، بدون جوش، اتصالات و همپوشانی اعمال می شود، بنابراین امکان استفاده آسان و کاهش مقدار را فراهم می کند. خطای اپلیکاتورضد آب
راه حل هایی که نفوذ رطوبت را به چالش می کشند: نفوذ رطوبت یکی از بحرانی ترین چالش های پیش روی سازه های بتنی است.

سازه‌های داخلی یا خارجی، بالاتر یا پایین‌تر، سازه‌های محافظت‌نشده می‌توانند از آسیب ناشی از آب، از جمله خرابی و خوردگی ناشی از قلیایی‌ها، نمک‌ها، اسیدها و کپک‌ها رنج ببرند.

غشاهای مایع با کارایی بالا و پوشش های سیمانی یک مانع بدون درز برای آب بندی دیوارها و نفوذ در برابر آسیب زاترین شرایط ایجاد می کنند.

حفاظت را می توان با استفاده از افزودنی هایی که نفوذپذیری پایین بتن را تسهیل می کنند، مانند افزودنی های عایق رطوبتی مویرگی کریستالی یکپارچه، افزایش داد.