استفاده از صابون جوانه گندم گل سیتو به جای کرم موبر

این صابون جوانه گندم گل سیتو یک پاک کننده گیاهی است که به دو صورت نواری و مایع موجود است. این صابون به عنوان صابون بدن محبوب است اما برای برخی از کارهای خانه نیز مفید است.

صابون کاستیل ممکن است مزایایی نسبت به صابون های دیگر داشته باشد، زیرا برای پوست های حساس مناسب است و دوستدار محیط زیست است.

در این مقاله با کاربردها و فواید بالقوه آن برای سلامتی بیشتر آشنا شوید. صابون کاستیل چیست؟ فرد می تواند از صابون کاستیل به عنوان شستشوی دستی استفاده کند. صابون کاستیل از پایه روغن گیاهی تهیه می شود. ممکن است شامل روغن های گیاهی مانند:

روغن نارگیل، روغن هسته خرما، روغن جوجوبا، روغن شاهدانه، روغن آووکادو

صابون
برخی از صابون ها حاوی مواد دیگری مانند عطرها یا مواد افزودنی برای مصارف خاص مانند شستشوی بدن هستند. صابون کاستیل به دو صورت نواری و مایع موجود است.
صابون کاستیل یک پاک کننده بسیار همه کاره است و کاربردهای متعددی دارد. بخش‌های بعدی برخی از این موارد را با جزئیات بیشتر تشریح خواهند کرد.استفاده از صابون غلیظ به طور مستقیم روی پوست، یا روی یک پارچه شستشو یا اسفنج، راهی برای تمیز کردن موثر بدن است.

صابون کاستیل همچنین شست و شوی خوبی با دست دارد، با استفاده از یک نوار یا چند قطره صابون مایع کاستیل روی دست ها هنگام شستن.

استفاده به اندازه یک سکه روی دست ها و کف کردن آن در پوست سر ممکن است برای شستشوی موها از آلودگی و روغن کافی باشد.

صابون کاستیل برای همه انواع مو مناسب نیست. به عنوان مثال، برخی ممکن است متوجه شوند که برای پوست سرشان بیش از حد خشک می شود، در حالی که برخی دیگر ممکن است متوجه شوند که به اندازه کافی چربی مو را از بین نمی برد.

صابون کاستیل یک کرم اصلاح ساده و در عین حال موثر می سازد. روغن ها به روان شدن پوست کمک می کنند تا از اصلاح خشن جلوگیری شود.

صابون طبیعی کاستیل همچنین عاری از سایر موادی است که ممکن است منافذ را مسدود کند یا پوست حساس را تحریک کند.