استفاده از دستکش عایق برق 20 کیلوولت از زمان قاجار مرسوم بوده است

می دانید که دستکش عایق برق 20 کیلوولت افزودنی را دقیقاً اضافه می کند و برای بهبود خاصیت عایق بودن آن، اما با استفاده از عیب آن، ناراحتی را حفظ می کند.

هدف از این اختراع ارائه نوعی دستکش عایق الکتریکی است، در حالی که دست عایق الکتریکی توصیف شده در داخل محصور شده است و خاصیت عایق را برجسته نگه می دارد، همچنین خاصیت مقاوم در برابر سایش قوی تری وجود دارد.

نوعی دستکش عایق الکتریکی، مواد اولیه دستکش های عایق الکتریکی توصیف شده بر اساس علامت وزنی شامل:
اختراع حاضر، از طریق آزمایش‌های فراوان، دو نوع لاستیک مختلف را فیلتر می‌کند: لاستیک سیلیکونی و پاراکریل، با نسبت مشخصی مختصات می‌کند، و عملکرد استفاده جامع از دو نوع لاستیک مختلف، لاستیک را به دست می‌آورد.

دستکش

اختراع حاضر با استفاده از ماتریس لاستیکی خاص و افزودنی خاص، و مجهز به ترکیب محتوای خاص، باعث می‌شود دستکش‌های آماده شده دارای قابلیت عایق الکتریکی عالی و خاصیت مقاوم در برابر سایش باشند.

برای سهولت درک اختراع حاضر، به شرح زیر است که اختراع حاضر تجسم را برمی‌شمارد. کسانی که در این هنر مهارت دارند باید درک کنند، تجسم توصیف شده فقط اختراع حاضر را برای کمک می‌فهمد و نباید به عنوان محدودیت عینی اختراع حاضر در نظر گرفته شود.
دستکش های عایق الکتریکی که مواد اولیه تجسم 1-3 به دست می آید، قابلیت عایق الکتریکی برجسته است و خاصیت مقاوم در برابر سایش بسیار برجسته است.
متقاضی اظهار می دارد، اختراع حاضر تجهیزات فرآیند دقیق و فرآیند جریان فرآیند اختراع حاضر را با تجسم فوق توضیح می دهد، اما اختراع حاضر به تجهیزات فرآیند با جزئیات ذکر شده و فرآیند جریان فرآیند محدود نمی شود.

یعنی به این معنی نیست که اختراع باید متکی بر تجهیزات فرآیند و فرآیند جریان فرآیند ذکر شده در بالا باشد و می تواند اجرا شود. افراد دارای مهارت معمولی در این زمینه باید هر گونه پیشرفت در اختراع حاضر را به جایگزینی معادل و درونیابی اجزای جانبی.

انتخاب راه مشخص و غیره درک کنند. از هر ماده خام محصول اختراع حاضر، همه قطره ها در محدوده حفاظتی اختراع حاضر و محدوده باز قرار می گیرند.