آب سیب کدر از نظر فواید سلامتی برتر از آب سیب شفاف بود

اثر محافظتی مصرف FAV احتمالاً به دلیل محتوای بالای آنها در مواد مغذی، فیبرها و اجزای فیتوشیمیایی و همچنین چگالی انرژی پایین آنها است.
از آنجایی که میوه ها دارای تراکم غذایی یا آب سیب برای اسهال یکسانی نیستند، احتمالاً دارای خواص نامتعادل هستند و بنابراین بررسی نقش میوه های خاص در پیشگیری از بیماری مهم می شود.
سیب نمونه خوبی از میوه است که به دلایل پارچه کرپ کش توجه محققان را به خود جلب کرده است.
به جز آب گلابی، هشت نوع آب میوه اثرات آنتی اکسیدانی قوی در پلاسمای انسان نشان دادند.
عرض 30 دقیقه پس از مصرف، آب پرتقال، خربزه، انگور، هلو، آلو، سیب و کیوی به طور موثر تولید گونه های فعال اکسیژن را سرکوب کردند.
سیب علاوه بر اینکه بسیار در دسترس، همه کاره و ارزان است، دارای ارزش غذایی بالایی است و حاوی طیف گسترده ای از اجزای فعال زیستی است که آنها را به طرز تهیه ترشی لیته گل کلم ای مورد توجه تبدیل می کند.
در واقع، سیب سرشار از بسیاری از مواد مغذی است و حاوی چندین مؤلفه است که نشان داده شده است اثرات زیست فعالی مانند فیتوکمیکال ها، ویتامین C، فیبرهای غذایی و پکتین دارند.
اگرچه مصرف سیب با چندین پیامد سالاد کلم و انار و هویج برای سلامتی همراه بوده است، اما گزارش‌های کمتری نشان داده‌اند که آیا سیب‌های مصرف‌شده در اشکال مختلف مانند آب سیب، تفاله سیب، سیب‌زمینی، سرکه و غیره، اثرات مفیدی مشابه میوه‌های کامل دارند یا خیر.
  • منابع:
    1. Health Benefits of Apple Juice Consumptio
  • تبلیغات: 
    1. با تکنیک خاص کودک ایرانی تیلیاردر آشنا شوید
    2. ازدواج دختری که علت آن کنسرو بود!
    3. مقایسه تراکتورهای داخلی و خارجی
    4. بدون هیچ کلاسی راه های موفقیت را بیاموزید